Postat de: orchidclub | Martie 30, 2009

Orhidee – Album de amintiri

Toţi cei care au flori, în grădină ori în casă le îngrijesc, le udă, le bibilesc, intră …în panică dacă apare vreun păduche sau vreun roi de musculiţe, vreo pată pe frunze…dacă moare planta de care ne-am ataşat de multă vreme?…
Dacă sunt orhidee, spaima este şi mai mare: poate fi o “prinţesă” de neînlocuit, adusă din cine ştie ce colţ al lumii…
Despre ce surprize neplăcute ne pot aştepta, ce dăunător poate apare şi de unde, voi scrie într-un articol viitor.
Pînă atunci un Album al “Prinţeselor pierdute” vă aşteaptă la adresa:

http://www.flickr.com/photos/35894373@N04/sets/72157615982494285/show/

” Stele care cad … nu pier

Stele care cad se duc spre un alt cer”


Responses

  1. Am vazut si acest album si din nou m-am minunat! Sunt plantele dumneavoastra de acasa?…Daca da va felicit din toata inima pentru ca se vede ca sun ingrijite ca niste copii!

    Din acest album cel mai mult mi-a atras azi atentia orhideea albastra, pentru ca mi s-a parut ca seamana cu cerul de la bunica de la tara. Nicaieri nu mi se pare ca este cerul mai frumos decat acolo…poate pentru ca l-am privit de prea multe ori cu ochii de copil si mi s-a intiparit in inima pentru totdeauna! Multumesc pentru ca azi privind o floare mi-am amintit de bunica!

  2. In imaginea 3 este laelia tenebrosa, asa este? In pozele producatorilor arata mult mai bine, ma bucur ca am vazut-o aici ca acum nu mai vreau sa dau banii pe ea (este foarte scumpa la magazinele online de pe Internet, ca majoritatea orhideelor si florilor in afara).

  3. Nu. Este Phaius tankervilleae. Nu prea cred ca e vinduta ca varza pe internet. Are cam 60 de cm si e cam greu sa fie trimisa si sa ajunga la destinatie intreaga.
    Da pe google traind, stim tot ce poate fi facut… Succes!

  4. Pai ce sa va fac, daca nu postati nici numele, nici poza cu toata tija florala! Asa cum i-ati pozat doar una dintre flori, aduce nitel cu tenebrosa la culori . Imi amintesc totusi ca am vazut mai multe tipuri de Phaius de vanzare online, nu se vinde ca varza, ci ca orhidea, de exemplu: http://storesense1.mysuperpageshosting.com/haikumauiorchids_com/-strse-186/%3CB%3EPhaius-tankervilleae%3C-fdsh-B%3E%3CI%3E-(Pacific-Islands)%3C-fdsh-I%3E/Detail.bok si costa doar 7 usd la ei. Din pacate, multe magazine din America nu vand in Europa sau vand insa iti trebuie certificat fitosanitar si CITES si, uneori, si permis de import, asta complica mult viata iubitorilor de orhidee…

    • De fapt, mi-a venit mai demult o idee, am vazut ca si altii au obiceiul asta: se strang mai multe persoane si fac o comanda comuna de flori de pe un site. Credeti ca s-ar gasi amatori pt orhidee? Dar sa fie seriosi! Asta da, ar fi o veste minunata pentru noi toti cei care le vedem doar in poze pe cele mai frumoase dintre ele (orhidee).

  5. Buna ziua,
    As dori sa stiu unde as putea gasi in Timisoara orhidee Cattleya, daca se poate sa ma ajute cineva.
    Va multumesc,
    Anca Nicolau


Lasă un răspuns

Categorii

