Postat de: orchidclub | Decembrie 22, 2008

Orhideea de Craciun

Exista o orhidee care pentru multi orhideofili se numeste orhideea de Craciun, Christmas Orchid.

Este o cattleya roz, in general, care infloreste in preajma Craciunului. Ea se pregateste inca din vara pentru acest eveniment: de la baza frunzei, care va strajui florile, apare un inceput de pastaie, ca o lama de cutit.

Aceasta creste incet-incet, zi de zi. Pe urma in interior apar bobocii propriu zisi. Dupa vreo  sase luni, pastaia se desface si florile de orhidee cresc vazind cu ochii.

Anul acesta am avut sase pastai cu cite doua flori fiecare. Inca mai avem 8 flori de orhidee pe aceeasi planta.

Cind bate soarele un parfum dumnezeesc inunda casa


Responses

  1. sunt o iubitoare de orhidee,si vreau sa cumpar mai multe plante, ptru a cultiva in sera mea.Vreu sa stiu daca exista furnizori specializati,ptru a face o comanda .Va rog sa-mi raspundeti ,sau sa-mi dati o adresa …va multumesc.

  2. am auzit ca este un producator/imprtor dar aduce doar pe comanda si trebuie comandate destul de multe(nu stiu cate) comezile le ia pe e-mail gardenshoptimis@gmail.com


Lasă un răspuns

Categorii

